Wednesday, February 14, 2007

EN UKE!!

Nå er jeg litt lat, så gidder ikke skrive på engelsk:P MEN nå er det bare en uke til jeg er på vei til Argentina. Er kjempespent! Spansken min er ikke akkurat noe bedre nå enn for noen uker siden, men jeg får vel bare ta det som det kommer:D Gøy blir det hvertfall! Jeg har jo en kompis i Cordoba som kan hjelpe meg litt. hehe det er lurt å være utevekslingsstudent. da har man liksom venner over alt:) Jeg kjenner også en i Montevideo, Uruguay så kommer nok til å ta turen dit også i løpet av de neste 4 månedene. Det blir gøy!=)

2 comments:

Rob Rugg said...

i thought you said you would post in english so we could read it. lol

Anonymous said...

Hei Cahrine!! Nå er jeg spent på hvordan du har det :)! Håper den laange reisen gikk bra! Du får nyte varmen der nede, jeg var på hytta i går, der var det -16 grader!! Håper alt går bra med deg :D Glad i deg
Mange klemmer fra Ingrid

Cordoba

Cordoba